MS Windows
briani 27239
VPN, windows XP og teleDK router
Fra : Jesper Davidsen

Dato : 15-04-02 17:08

Hej ng

Jeg har tidligere læst nedenstående i denne ng om VPN. Jeg er bare løbet ind
i et problem. I følge beskrivelsen skal jeg bare bruge IP-adressen på PC1,
men hvad gør jeg når jeg har en router? Den IP-adresse PCen har kan vel kun
lokalisere den på lokalnetværket og ikke internettet. Jeg har prøvet at
bruge routerens IP-adresse, men det virker ikke.

Citat Allan Ryder:
Opret under netværksforbindelser en "accepter ingående forbindelser" på
PC1. Tryk OK hvor der står LPT1, uden at marker LPT1..
marker " accepter virtuelle forbindelser". Du skal tilføje brugere, altså
den brugernavn og password som du logger på PC2 med. Under netværk
komponenter dobbelt klik på TCP/IP. Marker brug DHCP Opret en virtuel
forbindelse på PC2. Skriv PC1 Ip adresse.
Så skulle det køre.