Bedste bundkort!
Fra : Peter Hansen

Dato : 15-04-02 16:03

Hvad mener folk herinde er det bedste bundkort til en god pris! et bundkort
som yder meget og som er af kanon kvalitet!

Det skal ikke være ECS har jeg besluttet mig for da jeg mener det ikke er så
godt!

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 15-04-02 16:27

Bundkort til hvad.....AMD eller Intel..?

Kasper

Fra : Peter Hansen

Dato : 15-04-02 21:04

AMD til 1800xp

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 15-04-02 22:06

Soltek DRV5.

Kører selv 100% stabilt med DRV4 .

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-04-02 19:46

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev....

> Hvad mener folk herinde er det bedste bundkort til en god pris!
> et bundkort som yder meget og som er af kanon kvalitet!

ALR Revolution 6x6.

http://www.vanvleet.net/alrbase.html

Det er stortset umuligt at tvinge det i knæ, uanset belastning. Og de
fås faktisk til rimelige priser på eBay.

Hvis man skifter et clockcrystal på boardet, er det faktisk muligt at
køre med 6x PII Overdrive 400Mhz(5x80Mhz), hvilket selv idag giver
killer performance med det rette operativsystem.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-04-02 07:55

On Mon, 15 Apr 2002 17:02:40 +0200, "Peter Hansen"
<peteradsl@hansen.mail.dk> wrote:

>Det skal ikke være ECS har jeg besluttet mig for da jeg mener det ikke er så
>godt!

Gider du uddybe det?

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-04-02 15:28

Uddybe det på hvilket område..? Stabilitet, pris eller noget andet

Kasper

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-04-02 17:49

Undskyld...Havde lidt problemer med udbakken..

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-04-02 15:28

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-04-02 15:28

Fra : Buck

Dato : 06-07-02 15:55

Så skulle du checke www.Soltek.com.tw det er ikke så ringe endda fatisk
kører det HAMMER FEDT og koster ca800 kr for et sl75drv4 og ca 900 for et
sl75drv5 som nok er det du er ude efter(333ram og ATA 133 )
jeg VED at de kører bedre end dem du nævnte da jeg også har sådan et par
stykker i huset

du kan finde dem på www.edbpriser.dk