Lave nogle aktive punkter på billede ??
Fra : Kim Bach

Dato : 15-04-02 15:25

Jeg har et danmarkskort, jeg gerne vil have lavet aktive steder (Hyperlinks)
kan man lave dette i frontpage ???

Venligst Kim

Fra : Gudrun

Dato : 15-04-02 15:59

"Kim Bach" <(Fjern dette)Kim@afro.dk> wrote in message
> Jeg har et danmarkskort, jeg gerne vil have lavet aktive steder
(Hyperlinks)
> kan man lave dette i frontpage ???
>
> Venligst Kim

Du kan benytte dig af Hotspots i Frontpage til at lave hyperlinks direkte på
dit billede...

Venlig hilsen Gudrun

Fra : Kim Bach

Dato : 15-04-02 16:35

> Du kan benytte dig af Hotspots i Frontpage til at lave hyperlinks direkte

> dit billede...

> Venlig hilsen Gudrun

Jo men hvor i menuen finder jeg hotspots ??

Venligst Kim

Fra : Viggo

Dato : 15-04-02 17:19

> [...]

> dit billede...

> Venlig hilsen Gudrun

Jo men hvor i menuen finder jeg hotspots ??

Jeg ledte også længe, men klikkede så "hjælp" og søgte i Smart Søgning på
hotspot - så kommer hjælpen.
Hvis man kun søger i Indeks, kender den ikke ordet???
Vh
Viggo

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-04-02 17:47

"Kim Bach" <(Fjern dette)Kim@afro.dk> skrev...
> Jo men hvor i menuen finder jeg hotspots ??

Hvis du bruger FP 2000, så markerer du dit billede, og i
billed-værktøjslinjen vælger du så enten firkantet, cirklen eller polygonen,
alt efter hvilken type hotspot du vil lave - og så "tegner" du så dine
hotspots direkte på billedet.

Mvh. Camilla

Fra : Kim Bach

Dato : 15-04-02 18:11

> [...]
polygonen,
> alt efter hvilken type hotspot du vil lave - og så "tegner" du så dine

Det var den jeg manglede... >

Mange tak !!!
Venligst Kim