MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min mus går amok i win ME !
Fra : [6705]alfeX

Dato : 15-04-02 14:51

Jeg har et problem med min mus, razer boomslanger 2000, i win ME. Den går
helt amok og bliver forvirret når jeg sætter min sens lille bitte smule op.
Det er ligesom den vil gå imod mine handlinger.. og den kan godt li at gå
mod højre side ?
Er det en speciel driver jeg skal hente ? Jeg har prøvet med razers driver
( de har kun en ) men det hjælper ikke..

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 15-04-02 15:29

"[6705]alfeX" <alfex@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Er det en speciel driver jeg skal hente ? Jeg har prøvet med razers driver
> ( de har kun en ) men det hjælper ikke..

du skal sætte refresh raten op på din ps2 port... sæt den op til 200...

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 15-04-02 16:33

> [...]
> Er det en speciel driver jeg skal hente ? Jeg har prøvet med razers driver
> ( de har kun en ) men det hjælper ikke..

ellers så ind i enhedhåndtering og rode med "usb error correction", tror jeg
den hedder...

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 15-04-02 16:33