Nyt online 3D spil på TVDanmark
Fra : PoPpiN

Dato : 15-04-02 14:40

www.tvdanmark.dk er et helt nyt online 3D snowboard spil oppe.
Spillet hedder BoarderX.

Eftersom teknologien er helt ny, så kunne det være rart at høre hvad i
"garvede spillere" synes om det.
Husk på at spillet er komprimeret så det kan køre direkte i browseren, og
fylder ca 500kb.

Jeg håber ikke i tager den tråd som en reklame.
Men det er rart at få folk som spiller en del computer, til at bidrage med
deres mening og holdning, både positive og negative

Hilsen Ernst Krogtoft

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-04-02 15:10

PoPpiN wrote:

> Eftersom teknologien er helt ny, så kunne det være rart at høre hvad i
> "garvede spillere" synes om det.

Meget sødt, hvordan er en tid lige over et minut?

Et par ting irriterer:

Den orange tekst er kun synlig i fuldskærmsmode.
Det virker som om man skal registre sig hver gang man har sat en tid (altså to
gennemløb), hvis det holder så er det irriterende og kunne være smartere.(Jeg
gad ikke registrere mig så jeg ved det ikke med sikkerhed.

Mvh

Bruno

Fra : PoPpiN

Dato : 15-04-02 15:19

Tak for dit svar

Mht til registreringen så er det, det der bliver tilføjet til din tid i
databasen, mht præmier, så vi ved hvem der har vundet og hvordan vi får fat
på dem.

Problemet med teksten har jeg ikke oplevet før, men det kunne skyldes
DirectX.
hvilken version af DirectX kører du med.

en tid lige over et minut er godt når det er dit første gennemløb

Folk har allerede skubbet tiden ned på 56 sek, hvilket er betydelig bedre
end os, som har lavet det og gennemtestet det

tak for testen

Mvh Ernst

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-04-02 16:10

PoPpiN wrote:

> Mht til registreringen så er det, det der bliver tilføjet til din tid i
> databasen, mht præmier, så vi ved hvem der har vundet og hvordan vi får fat
> på dem.

Det regnede jeg nok med, det som irriterede mig var mere at det virkede som om
at hver gang man havde sat en tid så skulle man registre sig - altså at det
ville være lettere at registre sig en gang for alle og så bare kunne spille
løs. Måske ved at man fik en kode eller blot vha. en cookie, så kunne spillet
også huske den styringsindstilling man foretrak.

> Problemet med teksten har jeg ikke oplevet før, men det kunne skyldes
> DirectX.
> hvilken version af DirectX kører du med.

Maskinen jeg prøvede på kører Windows 2000 Sp2, med den DirectX der følger med
der. Grafikkortet er et Matrox G450DH med nyeste driver.

> Folk har allerede skubbet tiden ned på 56 sek, hvilket er betydelig bedre
> end os, som har lavet det og gennemtestet det

Der er nok nogen som har spillet et snowboard spil før.

Mvh

Bruno

Fra : Ole

Dato : 16-04-02 14:38

Et ganske udemærket lille spil

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-04-02 08:09

Fedt. spil og kanon grafik!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-04-02 12:25

PoPpiN skrev:

> Eftersom teknologien er helt ny, så kunne det være rart at høre
> hvad i "garvede spillere" synes om det.

Ganske fint spil. Kun enkelte kritikpunkter:

1. Når et spil loader fra nettet, vil jeg gerne følge med i, hvor langt
det er nået. En egentlig progress-bar er bedre end bare nogle x'er, der
indikerer, at spillet loader.

2. Fullscreen-mode fungerer ikke her, første gang jeg spillede. Anden
gang, jeg loadede det hele fra start, virkede det.

3. Der er lidt for mange 'Tryk videre'-skærme i starten. Man bør ikke
tvinges til at læse dem hver gang.

4. Hvorfor kan man hoppe med boardet? Så vidt jeg kan se, skal det kun
bruges en enkelt gang på hele banen, så det virker mere som en 'darling'
end som en brugbar feature.

Ellers er det som skrevet et ganske underholdende spil.

--
Mvh. Peter
"Nothing I do is my fault."

Fra : Flare

Dato : 17-04-02 22:14

En stor :) til det...Små fejl men meget overbevisende lavet...

--
Flare
-----------------------------------

Fra : PoPpiN

Dato : 18-04-02 08:37

Mange tak til alle jer som prøvede det

Her er lidt svar til de forskellige

Problemer med display er grundet problemer med directX og pluginet, vi kan
desværre ikke gøre noget ved det. Vi håber på et bedre udviklet plugin med
bedre support til directX snart

Mht til alle de sider man skal igennem inden man kan spille så er det vores
kunde der har bestemt det, vi ville også helst være for uden, men sådan er
det jo.

Ved at hoppe forskellige steder på banen kommer man faktisk hurtigere i mål.
Og så har vi featuren til når vi videre-udvikler spillet,

Mvh Ernst Krogtoft

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-04-02 18:02

PoPpiN skrev:

> [...]
> desværre ikke gøre noget ved det. Vi håber på et bedre udviklet plugin med
Hvorfor er det ikke java så det kan køre på andet end windows
--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : PoPpiN

Dato : 30-04-02 09:57

Hvis det skulle være java så skulle det hele om programmeres, vi skal så til
at skrive vores egen 3d engine, exporter af model og bane, textures, uvw
maps, lys....ja jeg kan blive ved.

Grafikken er jo ikke programmeret men modelleret op og skal derfor bruge en
engine til at tolke og vise det

Mvh Ernst