MS Windows
briani 27239
Programbjælke i WinXP
Fra : Claus

Dato : 15-04-02 14:24

WinXP er jo så smart så smart (synes den sikkert selv), så når jeg har mange
programmer åben, så samler de enkelte programmer deres "tråde" i én visning
nede på programbjælken. Nogen mener sikkert dette er smart, da der dermed
ikke ligger så mange vinduer dernede, men jeg vil altså gerne have at hvert
program/tråd har sit eget.. øhh.. entry, nede i programbjælken (hvis nogen
forstår hvad jeg mener???)

Er det ikke muligt at få denne funktion uden at skulle slå alt XP fra? Ved
faktisk ikke om det vil løse "problemet" ved at gå tilbage til Win2000 look?

Claus

Fra : SonofonoS

Dato : 15-04-02 14:35

Højreklik på proceslinjen (ikke på et program, bare på noget blåt), vælg
egenskaber og fjern fluebenet ved "Grupper beslægtede knapper på
proceslinien".

Det skulle være det...

SonofonoS

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 14:51

Hej
Det svar manglede jeg også
Tak

Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-02 17:21

Mon, 15 Apr 2002 15:51:05 +0200, skrev "Steen Vinbæk"
<vinbaek@oncable.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Claus

Dato : 15-04-02 15:22

> Højreklik på proceslinjen (ikke på et program, bare på noget blåt), vælg
> egenskaber og fjern fluebenet ved "Grupper beslægtede knapper på
> proceslinien".
>
> Det skulle være det...

Ahhh... tusind tak!

Claus

Fra : news.uu.net.dk

Dato : 15-04-02 14:38

"Claus" <claus@mssn.dk> skrev i en meddelelse

SNIP
> Er det ikke muligt at få denne funktion uden at skulle slå alt XP fra? Ved
> faktisk ikke om det vil løse "problemet" ved at gå tilbage til Win2000
look?

> Claus

Hej Claus

Højre klik på startmenu - vælg egenskaber - faneblad proceslinje - fjern hak
i "grupper beslægtede knapper på proceslinjen" så vil xp ikke samle eks. 10
iexplorer vinduer til et.
Mvh
Per