AOpen kabinetter
Fra : Martin K

Dato : 15-04-02 14:11

Hej Gruppe (ved ikke lige om det er den rigtige, men vi prøver...)

Kort spørgsmål:
Hvad er forskellen på et AOpen HQ45 og et AOpen HQ45 Pro?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 15-04-02 14:42

Pro udgaven skulle vist være forberedt til Pentium4. (Stik osv.)

Kasper

Fra : Martin K

Dato : 15-04-02 15:08

Jeg ved stadig ikke helt hvad forskellen er, men jeg har da fundet ud af
hvordan men fysisk kan se forskel, samt at jeg har pro-versionen

- http://www.aopen.com/products/housing/phq45pro.htm >> som navnet siger:
Pro
- http://www.aopen.com/products/housing/phq45.htm >> Standard

Sagen er den at der sidder en lille 'plastik-dimmer' lige under logoet på
pro-versionen, hvad det skal gøre godt for ved jeg ikke - what ever...!

--
Martin K

Fra : Ole Axelsen

Dato : 15-04-02 15:47

> [...]
>
> Sagen er den at der sidder en lille 'plastik-dimmer' lige under logoet på
> pro-versionen, hvad det skal gøre godt for ved jeg ikke - what ever...!

Den lille plastic dimmer, som du kalder den, er en låge som dækker for et
par huller til USB udtag. Hvis du vil bruge dem skal du have fronten af og
fjerne en skrue, som holder lågen fast i lukket stilling. Bemærk: der er
ikke stik til USB, kun huller til at montere sådanne.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 15-04-02 16:17

Det omtalte stik kan købes som ekstra udstyr.

Kasper