festmusiker til en konfirmationsfest den 2~
Fra : JEL

Dato : 15-04-02 13:56

Jeg har en ven som skal bruge en festmusiker til en konfirmationsfest den
28. april - fra ca. 14 til kl. 16.....
Er der nogen her der ku' være interesseret? Eller er der nogle steder på
nettet jeg ka' finde sådan en?

Tak.
jacob.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 15-04-02 14:18

"JEL" <Webmaster@annainthedark.zzn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 28. april - fra ca. 14 til kl. 16.....
> Er der nogen her der ku' være interesseret? Eller er der nogle steder på

Du er godt nok sent ude.............
men tjek www.musiklinien.dk
Der er mange festmusikere og med kalenderen online, så du kan tjekke om de
er ledige.

God jagt

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : JEL

Dato : 15-04-02 16:58

"Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Du er godt nok sent ude.............
> men tjek www.musiklinien.dk
> Der er mange festmusikere og med kalenderen online, så du kan tjekke om de
> er ledige.
>
> God jagt

takker :)

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 15-04-02 18:04

On Mon, 15 Apr 2002 14:56:25 +0200, "JEL" <Webmaster@annainthedark.zzn.com>
wrote:

> [...]
>28. april - fra ca. 14 til kl. 16.....
>Er der nogen her der ku' være interesseret? Eller er der nogle steder på

Hvor i landet er det???

mvh

Kenneth Bj

Fra : JR

Dato : 16-04-02 09:59

Nå så det er dig der har spammet os.... ;-D

Thanks for your support of >>>Anna in the dark<<< :)
It is really appreciated.
Please have patience if your mail requires a reply.
Thanks again!
:)http://www.mp3.com/Annainthedark/
By the way... YOU can get an -Anna in the dark- email too!
Sign up here: http://annainthedark.zzn.com
It's free and works both as webmail and popmail.

JR

Fra : JEL

Dato : 16-04-02 12:53

"JR" <jr@NOSPAMradmer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sign up here: http://annainthedark.zzn.com
> It's free and works both as webmail and popmail.

Det er min autosvar tekst på den email jeg bruger her i nyhedsgruppen...
Men, øhhh...hvordan har du fået den, for jeg synes da ikke jeg har fået
nogen email fra dig??

jacob.

Fra : JEL

Dato : 16-04-02 13:09

> Det er min autosvar tekst på den email jeg bruger her i nyhedsgruppen...
> Men, øhhh...hvordan har du fået den, for jeg synes da ikke jeg har fået
> nogen email fra dig??

ok ok jeg er lidt langsom nogle gange, he-he...
tak for den :)

Fra : JEL

Dato : 16-04-02 12:54

"Kenneth Bjerregaard" <kbmusik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i landet er det???

Roskilde. Det glemte jeg selvfølgelig at skrive :)

jacob.