Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indkøbstip: Foto/Videostativ
Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 15-04-02 12:05

Så er der noget spændende for dem som står og mangler et stativ!!!!!

For et par timer siden dumpede denne uges katalog fra Netto ind ad døren og
istedet for bare at smide det over i bunken af reklamer, så opdagede jeg at
de søreme havde et foto stativ til kr. 99,-

Nu har jeg været nede og hente en af slagsen og det er et ganske nydeligt
stativ med ben af aluminium...et godt lille kompakt stativ til prisen.

Blot et lille indkøbstip til dem som står og mangler et stativ enten til
foto eller video....og så lige den traditionelle: Jeg har intet med Netto at
gøre ud over at jeg af og til handler lidt derinde :)

Hygge og hav en god dag.

Claus - endnu en glad digital fritidsfotograf

Er du tilmeldt, som fotograf hos www.modellerne.dk?
Det er jeg, sammen med en masse andre glade danske fotografer! :)

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 15-04-02 12:21

Ja, det bliver lidt sjovt at følge, hvordan det går for Netto med at afsætte
denne uges fotorelaterede tilbud. Litiumbatterier, tasker, stativer, albums
mv.

Mvh.
David Wittrock Rathje

Fra : Darkh

Dato : 15-04-02 12:42

> [...]
at
> de søreme havde et foto stativ til kr. 99,-

Kan den bruges til en Canon G2?

mvh
Jesper

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 15-04-02 12:45

Der en skrue som kan skrues op i bunden af kameraet, så er der også det på
din så kan det, er vist standard på alle kameraer idag..

Claus

Fra : Jesper

Dato : 15-04-02 12:53

"[4690] Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> gøre ud over at jeg af og til handler lidt derinde :)
>
> Hygge og hav en god dag.
>
> Claus - endnu en glad digital fritidsfotograf

JA - jeg så det godt - havde faktisk lige gået og tænkt på at købe et
stativ. Har aldrig haft et før, så nu har jeg købt det og skal til at lege
lidt med det. Det er jo ikke superkvalitet, men kameraet sidder da fast på
toppen. Når man har fundet ud af om det er noget man kan bruge til noget,
kan man jo købe et bedre.

mvh
Jesper

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 16-04-02 17:51

Enig, der er simpelhent et supertilbud til folk, der ikke skal bruge stativ
så tit.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-04-02 23:08

"[4690] Claus Smith" wrote:

> [...]
> enten til foto eller video....og så lige den traditionelle: Jeg
> har intet med Netto at gøre ud over at jeg af og til handler

Jeg synes det bedste tilbud er fototasken til 129 kr., jeg skyndte mig
at købe et stk., en tilsvarende taske med et varemærke på, koster jo to
- tre gange så meget.

Nu har jeg to tasker, en til hver af mine digicam, så nu behøver jeg
ikke at pakke det digicam og det tilbehør jeg vil ha med inden en
fototur, jeg snupper bare en af taskerne.

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 17-04-02 15:55

> Jeg synes det bedste tilbud er fototasken til 129 kr., jeg skyndte mig
> at købe et stk., en tilsvarende taske med et varemærke på, koster jo to
> - tre gange så meget.

Ævs...de var væk da jeg kom derned lidt efter mandag middag.

Claus Smith

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-04-02 17:46

"[4690] Claus Smith" wrote:

> Ævs...de var væk da jeg kom derned lidt efter mandag middag.

Har du prøvet i andre forretninger...?

Fra : Jens Olsen

Dato : 17-04-02 19:37

On Wed, 17 Apr 2002 18:46:28 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Har du prøvet i andre forretninger...?

Der var mange i dag (onsdag) i Bagsværd.

Her købte jeg for øvrigt et stativ, som kan afløse mit gamle
ekstrastativ idet det nye fra Netto var noget lettere. Normalt er det
jo nok bedst med et tungt stativ, og sådan et har jeg da også, men
hvis det bare er til noget sekundært, ikke mindst i forbindelse med en
vandretur, ja så er det da helt fint.

Det viste sig at panoramahovedet ikke sidder på et af de sædvanlige
fotogevind, så nu skal jeg igang med sav og araldit for at tilpasse
det til et kuglehoved.

Jens

Fra : Jan Peterson

Dato : 18-04-02 19:45

Så sent som i eftermiddags (torsdag) havde de masser af tasker hos Netto ved
Valby st.
vh Jan Peterson

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 24-04-02 13:36

Netto på Nørrebrogade (nr 100 nogler 70) i København, havde stadig nogle
stykker ligende i går.

Med venlig hilsen