Unlock Ericsson A2618s
Fra : Kurt

Dato : 02-02-01 14:32

Hej
Hvordan får jer fjernet simlock fra min ericsson, uden kabler???
Der må være en kode man bare kan trykke ind på tastaturet!

VH
Jens

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 15:10

Kurt wrote:

> Hej
> Hvordan får jer fjernet simlock fra min ericsson, uden kabler???
> Der må være en kode man bare kan trykke ind på tastaturet!

Hejsa

er det wanna-save-tilbuddet?
Hvis ja, er du så sikker på, at det s-udgaven. For så er r'et på
wanna-save jo en tyrkfejl.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-02-01 09:01

"Kurt" <tele@tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan får jer fjernet simlock fra min ericsson, uden kabler???
> Der må være en kode man bare kan trykke ind på tastaturet!

Såvidt jeg véd, er den kode individuel for hver enkelt telefon og
findes i en database hos udbyderne. Den kan på forlangende oplyses når
man har haft telefonen/abonnementet i min. 6 mdr.

Claus

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-01 21:38

Så vidt jeg ved kan man også få den udleveret inden de seks måneder er gået
mod et vist beløb, hvis man er villeig til at beatle for det, men jeg er da
ikke sikker på alle udbydere gør det.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------