Udgivelse af Websted
Fra : Fl Slabiak

Dato : 02-02-01 14:42

Hi Boyz

Hver gang jeg vil udgive mit websted promptes jeg for login og
password og under fil overførslen promptes jeg endnu en gang.

Er der ikke et sted hvor man kan taste det ind permanent så man ikke
skal sidde og tampe det ind gang på gang.

Fra : Tubbie

Dato : 02-02-01 16:23

Du kunne jo evt. bruge CuteFTP til uploade din side med,
så er du fri for det problem.

Fra : jopa

Dato : 03-02-01 19:34

Tubbie skrev ..
> Du kunne jo evt. bruge CuteFTP til uploade din side med,
> så er du fri for det problem.

Det kommer vist an på om han kører med FrontPage Extensions.

jopa

www.jp-web.dk