Skærme
Fijala 3554
Mørk bærbar skærm, mangler backlight ???
Fra : Greatdane

Dato : 15-04-02 10:32

Hej, er der nogen der ved om, eller hvor jeg kan få fat på en ny backlight
lysstofrør til min gode gamle Dell Latitude XPi CD LCD skærm ?????

Det er en Samsung skærm, type: LT121SL-105

Det er åbenbart ikke noget som man normalt sælger i løsdele, det ville
selvfølgelig heller ikke være smart for producenterne af lcd skærme, da de
jo så ikke ville sælge så mange nye skærme !!!

Gerne en brugt, da jeg ikke har tænkt mig at ofre alverden på dyret !

På forhånd tak

Airbuzzer
falkner@heaven.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 15-04-02 13:30

Greatdane skrev:

> [...]
> jo så ikke ville sælge så mange nye skærme !!!
>
> Gerne en brugt, da jeg ikke har tænkt mig at ofre alverden på dyret !

Dengang min gamle Compaq gik i stykker - her var det også backlight i
skærmen der døde, så fik jeg af vide at det ville koste 3500 kr at
ordne, da de ikke kunne gøre andet end at bytte hele skærmen ud.
Men så havde man jo en god grund til at købe en Dell

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-04-02 20:20

On Mon, 15 Apr 2002 11:31:49 +0200,
Greatdane <falkner@hotmail.com> wrote:
> Hej, er der nogen der ved om, eller hvor jeg kan få fat på en ny backlight
> lysstofrør til min gode gamle Dell Latitude XPi CD LCD skærm ?????
>
> Det er en Samsung skærm, type: LT121SL-105

Ring til Dell, og så at vide hvem der kan reparere. I mit tidligere
job fik vi repareret et knækket hængsel hos en af leverandørerne for
75 kr i reservedele + 1/2 time arbejdsløn.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.