scroll problemer i OSX
Fra : walther_hansen@hotma~

Dato : 15-04-02 09:53

Hej,

Ofte når jeg vil scrolle et vindue i ProjectBuilder til OSX laver den totalt ged i vinduet, teksten ser ofte sløret ud, og nogen gange flyder vinduet helt sammen?

Jeg kører 10.1.3 på en ibook 600 med 384MB ram.

tak for hjælpen,
walther

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-04-02 14:31

<walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> vinduet helt sammen?
>
> Jeg kører 10.1.3 på en ibook 600 med 384MB ram.

Det lyder ganske underligt. Projekt builder har altid kørt klippestabilt
hos mig. Er det sidste nye udgave? Måske du skulle forsøge dig med at
geninstallere. Prøv evt at smide indtillingerne ud først.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : walther

Dato : 15-04-02 19:45

In article <1faotj7.1tqz9ixj9hf7eN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Det lyder ganske underligt. Projekt builder har altid kørt klippestabilt
> hos mig. Er det sidste nye udgave? Måske du skulle forsøge dig med at
> geninstallere. Prøv evt at smide indtillingerne ud først.

Det er decemberudgaven med opdaterings pakken.

Problemet opstår når jeg i den højre del af vinduet har source kode i
bunden og søg/build/run i toppen. Hvis jeg kollapser den øverste halvdel
forsvinder problemet.

Jeg har heller ikke crashet project builder eller OSX for den sags skyld
endnu. Derimod lægger jeg jævnligt en X-server på linux ned, og sidst en
billet automat på DSB stationen i Århus, så det er ikke fordi jeg ikke
prøver :)

Jeg prøver at geninstallere ved lejlighed, selvom det er mig meget imod,
det er jo ikke en vindues maskine :)

tak,
walther

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-04-02 20:43

In article <walther_hansen-096F22.20444215042002@sunsite.dk>,
walther <walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> Jeg prøver at geninstallere ved lejlighed, selvom det er mig meget imod,
> det er jo ikke en vindues maskine :)

prøv lige at køre projekt bulider fra en ny rå brugerprofil (uden
alverdens patches, hacks osv), inden du begynder på at reinstalere.