Sekvens 94 - søges ...
Fra : Anders Boegh

Dato : 15-04-02 07:20

Er der nogen der ved, hvor man kan skaffe denne udgave af det fortrinelige
årsskrift til arv og eje?
Bøgh

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-04-02 11:24

"Anders Boegh" <boegh@oerneborgen.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved, hvor man kan skaffe denne udgave af det fortrinelige
> årsskrift til arv og eje?

Jep.

Som bekendt er Sekvens nedlagt, og i stedet udgives nu det engelsksprogede
Northern Lights. Du kan dog stadigvæk finde indholdsfortegnelser på
<http://www.media.ku.dk/>, der også angiver at ældre eksemplarer kan købes
fra:

Statens Information
Nørre Farimagsgade 65
Postboks 1103
DK-1009 Kbh K
Denmark

Fax: (+45) 33379299
Phone: (+45) 33379228
Email: sp@Ssi.dk

I følge ovenstående hjemmeside skulle de også kunne bestilles på
www.danmark.dk

MVH
Jens

Fra : Anders Boegh

Dato : 15-04-02 23:34

Ser beklageligvis ud til at der kun er Sekvens 99 og 2000 tilbage, ellers
tak for hintet - Ellers nogen der ved noget?
Bøgh

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-04-02 08:52

> Ser beklageligvis ud til at der kun er Sekvens 99 og 2000 tilbage, ellers
> tak for hintet - Ellers nogen der ved noget?

Den eneste anden reelle mulighed, jeg kan se, er udgiveren, altså Institut
for Film- & Medievidenskab på Københavns Universitet. Årsskriftet blev i
"gamle dage" solgt i sekretariatet, så det er da muligt, at de stadigvæk har
nogle tilbage.

Alternativt skal du måske kigge på studieboghandler samme sted og andre
universiteter med medie- og kommunikationsstudiegrene (altså i hvert fald
Århus og Aalborg). Da nummeret er 8 år gammelt er der dog næppe den helt
store chance.

Sidste mulighed er antikvariater eller Den Blå Avis.

Ellers må du nok forbi biblioteket og kopiere. Desværre.

MVH
Jens