Endelig - Men hvad nu?
Fra : zeeth

Dato : 14-04-02 23:00

Hej Gruppe.

Jeg har endelig fundet ud af, at det er muligt for mig at få ADSL hvor jeg
bor.

Men hvad fa'en skal jeg vælge af udbydere?

Jeg har været inde på Tiscali og cybercity! Er der andre? Hvem tager røven
på en og hvem gør ikke?
Er der noget der har erfaringer med service o.lign.?

Jeg er kun interesseret i en 256/128 forbindelse lige nu.

Zeeth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 23:34

Mon, 15 Apr 2002 00:00:22 +0200, skrev "zeeth"
<zeeth2001@hotmail.com>:

>Jeg har været inde på Tiscali og cybercity! Er der andre?

TDCs forskellige løsninger.

>Hvem tager røven på en og hvem gør ikke?

Ingen.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : FH

Dato : 15-04-02 00:23

On Mon, 15 Apr 2002 00:00:22 +0200, "zeeth" <zeeth2001@hotmail.com>
wrote:

>Hej Gruppe.
>
>Jeg har endelig fundet ud af, at det er muligt for mig at få ADSL hvor jeg
>bor.

OK - hvilken udbyder er klar i dit område?

>Men hvad fa'en skal jeg vælge af udbydere?

Den eller en af de udbydere, der dækker området

>Jeg har været inde på Tiscali og cybercity! Er der andre?

TDC i alle de afskygninger, de leverer

>Hvem tager røven på en og hvem gør ikke?

Ingen - så vidt jeg ved.

>Er der noget der har erfaringer med service o.lign.?

Jeg har selv Zillion (TDC) og er MEGET tilfreds med den service, jeg
har fået indtil nu. Oppetiden er også helt i top.

>Jeg er kun interesseret i en 256/128 forbindelse lige nu.

Zillion har ikke sådan en løsning; men TDC bredBånd har denne
hastighed. (http://www.teledanmark.dk/html/forsider/bredbaand.html)
Den er dog med Mb-afregning. Hvis du derimod vælger 512/128, koster
den 559,- inkl. telefonabon.
NetExpress ADSL i 256/128 koster 335,- uden router. Vælger du så
SpeedStream 2601 routeren med koster det 14,- kr. ekstra.

Alt det ovenstående kræver naturligvis, at det er Tele Danmark, der er
repræsenteret på din central

Jeg håber, det hjalp dig lidt på vej.

--
Flemming H.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-02 00:30

Mon, 15 Apr 2002 01:23:04 +0200, skrev FH <flemming @ fmnet.dk>:

>Zillion har ikke sådan en løsning; men TDC bredBånd har denne
>hastighed. (http://www.teledanmark.dk/html/forsider/bredbaand.html)
>Den er dog med Mb-afregning

Bredbånd 256/128 fås både med megabyteafregning og frit forbrug.

Fra : FH

Dato : 15-04-02 10:54

On Mon, 15 Apr 2002 01:30:12 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Bredbånd 256/128 fås både med megabyteafregning og frit forbrug.

Sorry - det kunne jeg ikke læse ud af prislisten på deres side.
Der er en 256/128 med Mb-afregning og en 512/128 med fri trafik -
der er ingen 256/128 med fri trafik????
Kender du prisen på den med fri trafik?

--
Flemming H.

Fra : FH

Dato : 15-04-02 10:56

On Mon, 15 Apr 2002 11:54:19 +0200, FH <flemming @ fmnet.dk> wrote:

>Sorry - det kunne jeg ikke læse ud af prislisten på deres side.
>Der er en 256/128 med Mb-afregning og en 512/128 med fri trafik -
>der er ingen 256/128 med fri trafik????
>Kender du prisen på den med fri trafik?

Glem det Jeg er simpelthen stæreblind!!!
Den står jo lige nedenunder - damn - jeg må til at lære at læse
deres diagrammer

--
Flemming H.

Fra : JH

Dato : 15-04-02 08:19

"zeeth" <zeeth2001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der noget der har erfaringer med service o.lign.?
>
> Jeg er kun interesseret i en 256/128 forbindelse lige nu.

Har selv lige fået ADSL Bredbånd 256/128 fra TDC.
Jeg skiftede i sin tid til Tele2/get2net, fordi jeg var dødtræt
af Teledanmarks elendige service.
Men jeg må sige, de har virkelig ændret stil.
Alt fungerede - og som prikken over i'et blev jeg
ringet op af TDC en uges tid efter installationen.
De ville høre hvad jeg synes om servicen, om det
hele virkede som det skulle og om jeg havde nogle spørgsmål.
Så min holdning til TDC har lige vendt 180 grader.

JH

Fra : @ndersson

Dato : 15-04-02 16:16

Jeg vil lige tilføje 2 ting:

1. Hos TDC virker det som om du køber en max. hastighed og hos andre en min.
hastighed..
Vil gerne høre andres mening om dette..! Når jeg downloader står den på max.
26 et eller andet.

2.. Hvis du skal have flere på en opkobling gennem en switch så skal du/man
åbne forbindelsen og registrerer sig direkte og ikke gennem swhitsen.. Det
bøvede vi med mange timer og ringede og fik nulstillet vores konto flere
gange indtil et lyst hoved spurgte om alt hvad vi havde gjort da vi satte
forbindelsen op.. Efter vi havde sat alt op direkte kunne vi gå gennem
swhitsen..

Hilsen

Andy