Advarsel - vent med at købe Heroe's IV
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-04-02 22:48

Det ser lidt ud som om en multiplayerudvidelse til spillet kan havde
lange udsigter og det gælder formodentlig også en patch der retter
diverse små problemer.

3DO har fyret en god bid af folkene i New World Computing, eller rettere
givet dem et tilbud de ikke kunne tage imod, og så er det lidt svært at
se hvem der skal lave udvidelser/rettelser

Se http://www.strategyplanet.com/homm/index.shtml for mere info.

Så jeg vil anbefale at vente med at købe spillet.

Mvh

Bruno

Fra : Mercenary

Dato : 14-04-02 23:43

Har du læst artiklen ??
Det er godt nok hård kost.
"Flyt til San Fransisco (for egen regning) eller find et andet job" - citat
slut.
2/3 af staben har fået et virtuelt spark i røven, og SÅ mange mennesker kan
vel ikke nosse så kollektivt i det, at firmaet må skære i mandskabet.
Tydeligt tegn på elendig ledelse.

/Merc

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-04-02 10:11

Mercenary wrote:

> Har du læst artiklen ??
> Det er godt nok hård kost.
> "Flyt til San Fransisco (for egen regning) eller find et andet job" - citat
> slut.

Du glemte at man har 14 dage til at flytte og at man skal bruge sin ferie på
det!

> 2/3 af staben har fået et virtuelt spark i røven, og SÅ mange mennesker kan
> vel ikke nosse så kollektivt i det, at firmaet må skære i mandskabet.
> Tydeligt tegn på elendig ledelse.

Det virker ihvertfald kortsigtet, nærmest som om at nu har de fået IV og IX på
gaden så de skal bare score kassen. Manøvren med at "tilbyde" folk at de kan
beholde deres job hvis de flytter i løbet af to uger, ser ud som en måde at
opfylde et løfte om at ingen bliver fyret efter IV og IX er blevet færdige
(eller hvad man nu kan kalde det).

Mvh

Bruno (Som nok tænker sig om en ekstra gang inden 3DO får flere af mine
kroner)

Fra : ASKF

Dato : 15-04-02 15:44

iddqd@worldonline.dk ytrede sig i <3CB9F915.3020900@worldonline.dk> med
dette:

> [...]
>
>Se http://www.strategyplanet.com/homm/index.shtml for mere info.
>
>Så jeg vil anbefale at vente med at købe spillet.

Tak for advarslen, mit indkøb af HoMM4 og MM9 er lige blevet udskudt
indtil der kommer en patch, ville ellers have købt begge i denne uge.

Jeg kan kun sige at jeg er glad for at NearDeathStudios har købt
Meridian59 tilbage fra 3DO så det snart kan spilles igen og at der vil
komme updates til det <http://meridian59.neardeathstudios.com/>.

Som tidligere Meridian59 spiller er det ikke første gang jeg har oplevet
mærkelige beslutninger fra 3DOs ledelse. Da UO lige var lanceret ændrede
de prisen for M59 fra en fast pris på $9.95/m (uanset hvor meget man
spillede) til en forbrugsafhængig pris på $3.59 (1 spilledag pr. uge [1
spilledag var 24 timer, som man selv kunne vælge start tidspunkt for])
og op til $~28 (5-7 spilledage pr. uge) og først længe efter at AC og EQ
blev konkurenter valgte 3DO at sætte prisen ned igen til $~15/m, men på
det tidspunkt var de fleste spillere forsvundet - herefter valgte 3DO at
droppe videre udvikling på spillet. Netop da folk begyndte at vende
tilbage efter forholdsvist hurtigt at være blevet træt af AC og EQ
besluttede de at lukke spillet helt.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen