Mohaa
Fra : Michael C

Dato : 14-04-02 22:31

jeg har 2 spørgsmål. hvordan stemmer man i multiplayer,når man spørger der
hvor man spiller får man af vide at man skal trykke vote i consolen,
consolen får man vel frem ved at trykke på knappen ved siden af 1 tasten
altså den tast hvor der er ½ og § og så skal man vote yes med det kan jeg
altså ikke 2 spørgsål:hvordan kaster man længere med granater har set en der
kunne kaste dobbelt så langt som mig "snyd"
med venlig hilsen michael

Fra : DWM

Dato : 15-04-02 15:42

Michael C wrote:
> [...]
> man vote yes med det kan jeg altså ikke 2 spørgsål:hvordan kaster man
> længere med granater har set en der kunne kaste dobbelt så langt som

Du skal ind i options, advanced options og sætte console til.

MHT granaterne så hvis man holder museknappen ned i et stykke tid
så kan man kaste længere.

/Kenneth Iversen