Newsgrupper i Outlook Express på Mac.
Fra : Søren Lund - Privat

Dato : 15-04-02 05:23

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan se indlægene i news som en mappe man
kan åbne og samtidig sortere efter dato.

Når jeg under view vælger treaded kommer de som mapper man kan åbne, men når
jeg så klikker i selve hovedvinduet på "sent", for at sortere efter dato, er
mappestrukturen væk.

Håber nogen kan hjælpe.

Søren

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-04-02 20:34

In article <B8DFA39F.D2C%srl@get2net.dk>,
Søren Lund - Privat <srl@get2net.dk> wrote:

> Håber nogen kan hjælpe.

dfet laders ig desværre ikke gøre. Brug MacSOUP, MT-newswatcher eller
Netscape6/mozilla til at at læse news med.

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-04-02 22:14

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> dfet laders ig desværre ikke gøre

Hvor mange flasker er der, eller går den ene bare på omgang?

(:

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-04-02 23:12

In article <1fankep.1owm7az1nllkkfN%spamthis@verture.net>,
spamthis@verture.net (Jonas Voss) wrote:

> Hvor mange flasker er der, eller går den ene bare på omgang?

Jeg er ikke helt siker, men i går var der dælme mange...