MS Windows
briani 27239
2 netværk i XP
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-04-02 19:30

Hejsa,

min bror har en bærbar, som skal kunne konfugureres
til 2 (måske 3) forskellige netværk.

Sidste gang jeg spurgte, blev jeg henvist til programmet
Netswitcher (www.netswitcher.com) som virker ganske
fint, men kan det virkelig passe at Windows XP ikke har
den funktion?
Jeg tænker nu med alt den postyr om bærbare og
bredbånd?

Venligst
Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 22:45

Sun, 14 Apr 2002 20:29:51 +0200, skrev Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk>:

>Sidste gang jeg spurgte, blev jeg henvist til programmet
>Netswitcher (www.netswitcher.com) som virker ganske
>fint, men kan det virkelig passe at Windows XP ikke har
>den funktion?

Det skulle kunne klares ved at lave forskellige hardwareprofiler.

Systemegenskaber => Hardware.

Sæt sytemet op til en netværksforbindelse, kopier herefter
profilen og ret den til.

Ved opstart får du så mulighed for at vælge hvilken
hardwareprofil, der skal startes op med.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-04-02 20:22

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
> [...]
> herefter profilen og ret den til.
>
> Ved opstart får du så mulighed for at vælge hvilken
> hardwareprofil, der skal startes op med.

Det var jeg egentlig også ret sikker på, spurgte forresten
også om det sidst, men der var ingen der vidste det.

Jeg prøver, på forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Mikael