MS Windows
briani 27239
TP600, 300MHz, 128MB ram går det til XP?
Fra : BeerHunter

Dato : 14-04-02 18:31

Hejsa

Er der nogle der har erfaringer med IBM Thinkpad 600, 300 MHz, 128 MB ram og
så en Windows XP ??

Jeg kører pt. med Win2000 og det kører udemærket.

På forhånd tak.

Mvh. BeerHunter

Fra : Hagman

Dato : 14-04-02 18:50

Jeg ville anbefale MINDST 192´Ram til XP.

Fra : DonE

Dato : 14-04-02 19:54

80Mb kan altså også lige skrælle an!!!!
/DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 22:42

Sun, 14 Apr 2002 19:49:39 +0200, skrev "Hagman"
<hagman@stofanet.dk>:

>[indlæg samt megalangt bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-04-02 19:55

BeerHunter wrote:

> Er der nogle der har erfaringer med IBM Thinkpad 600, 300 MHz, 128 MB
> ram og så en Windows XP ??

Nej.

> Jeg kører pt. med Win2000 og det kører udemærket.

....men jeg ved, at WinXP er lidt tungere at danse rundt med end Win2k.
Den vil gerne ha' flere MHz og mere RAM og med den maskine du har, vil
jeg klart anbefale at beholde Win2k...især når det kører fint.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix