news
Fra : Kai E.

Dato : 14-04-02 18:41

Hvorfor har jeg pludselig kun 18 danske nyhedsgrupper, når jeg før havde 4-5
gange flere?
Efter at have opdateret OE til 5.5 kunne jeg pludselig ikke sende til
nyhedsgrupperne. Jeg valgte at lave en ny opsætning og nu kan jeg sende og
læse både post og nyheder, men altså kun ganske få.

Kai

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-04-02 19:39

Kai E. wrote:
> [...]
> nyhedsgrupperne. Jeg valgte at lave en ny opsætning og nu kan jeg
> sende og læse både post og nyheder, men altså kun ganske få.

Dit spørgsmål hører vel egentlig til i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express men den kan du
vel ikke se.
Prøv som det første at opdatere nyhedsgruppelisten. (der hvor du kan se
alle tilgængelige grupper). Hvis det ikke hjælper, så prøv en anden
newsserver. Jeg kan se du er på TeleDK og jeg kan forstå, på tidligere
indlæg, at der sommetider er problemer med nogle af newsserverene.

sunsite.dk har alle de danske nyhedsgrupper. Prøv den så kan du kan se
negle flere grupper.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress