silent viking, ?
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 14-04-02 18:01

hej ng
jeg har lige været til netparty og har haft min com med,
men da jeg kom hjem og lige skulle kigge lidt på den inden i så jeg at min
silent viking sad løs, jeg kunne vrikke
en lille smule med den, retningen var ned mod agp porten.
nogen der har prøvet det før? er der nogen der ved hva der lige er gået galt
og hva man kan gøre? for det er da ik normalt eller hva?

hilsen jm

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 14-04-02 18:37

Køleren er rimelig tung og computeren bør derfor ikke flyttes for hurtigt /
volsomt.

Du kan evt. have rykket hele sokklen løs.....Sur røv.

Kasper

Fra : Thomas Larsen

Dato : 14-04-02 20:44

Til Intel eller Amd ?

Mvh
Thomas

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 15-04-02 09:32

til amd hvorfor det?

Fra : Thomas Larsen

Dato : 15-04-02 11:42

Fordi jeg har en p4 og hvis det kunne ske på den kan man få en ny sokkel
holder. Til cpu blæseren.
Det kunne også være dejlig og vide om man skal passe mere på når man flytter
sin computer. Det vil jo være træls hvis det samme skete for mig eller for
andre også.
Jeg håber du får løst problemet. Held og lykke.

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 15-04-02 12:48

jo tak

jm