Problem med The Sims
Fra : Mercenary

Dato : 14-04-02 16:06

Hejsa.

Jeg har fundet det gode "gamle" sim spil frem igen og står nu med et mindre
problem.

Jeg kan ikke lige huske hvor mange wallpapers o.s.v. det er tilladt at
importere i spillet.
Jeg prøvede at importere ca 500 stk's hvilket spillet ikke var specielt glad
for, så var det at jeg kom i tanker om at der vist nok var en grænse for
hvor mange man måtte importere.

Er der nogen der kender den magiske grænse ??

Takker på forhånd, da der sikkert sidder en vidende Sim-fan derude et sted

/Merc.

Fra : Ole

Dato : 14-04-02 17:15

jeg mener, at i den første version må du importere 50, ellers går der ged i
lortet

Ole

Fra : Mercenary

Dato : 14-04-02 18:58

"Ole" <ole_ryo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mener, at i den første version må du importere 50, ellers går der ged
> lortet
>
> Ole

Jeg har patchet til nyeste version og har med success importeret 100
wallpapers.
Men jeg har nok til at fylde spillet op (kan man sige dét ?), og vil være
meget taknemmelig hvis nogen der kender det præcise tal vil være så
elskværdige at poste det her i tråden

/Merc

Fra : The Great Dane

Dato : 25-04-02 21:24

altså ligeså snart du er ud over grundspillet og du bare har en af
udvidelserne, så er der ikke nogen grænse som det skulle være muligt at nå.

--
Susan

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 14-04-02 22:20

"Mercenary" skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor mange man måtte importere.
>
> Er der nogen der kender den magiske grænse ??

Hej Mercenary

Iflg. The Sims egen hjemmeside må man maks. importere 90 wallpapers, inden
det går galt.
Se www.thesims.com under "help" og "uploads and downloads".

V.H. Kristin.

Fra : Mercenary

Dato : 14-04-02 23:34

"Kristin Andreassen" <Kristinnospam@homemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mercenary
>
> Iflg. The Sims egen hjemmeside må man maks. importere 90 wallpapers, inden
> [...]

Nogle gange kan man bare ikke se skoven for bare træer
Jeg takker for hjælpen.

/Merc.