split en T65
Fra : [88xx]me

Dato : 14-04-02 14:06

Jeg er lidt for hurtig, så da jeg skulle have simkortet i begynte jeg at
skrue bagdekslet af. Jeg kunne ikke få det af da jeg havde taget skruerne
ud. Jeg læste så manualen, super. Men nu er det som om at dekslet ikke sider
ordenligt, hvordan får jeg det helt af, så jeg kan få det rigtigt på...?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Nick

Dato : 15-04-02 16:37

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> skrev i en meddelelse
> [...]
sider
> ordenligt, hvordan får jeg det helt af, så jeg kan få det rigtigt på...?

Det sidder snappet på med 4 små "håndtag", det serviceværksted jeg var på
for at få min "brumme-repareret", der sad en sød receptionist med lange pæne
negle, hun skruede simpelthen skruerne af og "vrikkede" bagsiden af med en
negl. Ret professionelt at se på...

Jeg har også prøvet selv, his du er forsigtig kan det sagtens lade sig gøre.

/Nick