Er der en demo af Jedi Knight II?
Fra : Devast8or

Dato : 14-04-02 13:21

Well, er der? Jeg har prøvet at søge efter den men fandt intet. Ville gerne
prøve det men har ikke råd til at købe noget jeg kun spiller i et par timer
og så ligger væk :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : sakket

Dato : 14-04-02 14:11

"Devast8or" <no@no.no> wrote in message
> [...]
gerne
> prøve det men har ikke råd til at købe noget jeg kun spiller i et par

En demo er den officielle måde at prøve et spil af på, warez via eks.
EDonkey er den uofficielle

--
take care
sakket

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-04-02 14:53

On Sun, 14 Apr 2002 15:11:07 +0200,
sakket <sakket@REMOVETHISusenet.com> wrote:
> En demo er den officielle måde at prøve et spil af på, warez via eks.
> EDonkey er den uofficielle

Du lyder til at være en kriminel person, om er ligeglad
med lovgivningen, og om producenterne tjener penge nok til
at lave nye spil.

Hvis dette er tilfældet, så find en anden gruppe. Denne gruppe
er forbeholdt tilnærmelsesvist lovlydige personer.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Dopedog KDC

Dato : 14-04-02 16:20

Årh hold nu op med at spille så hellig for fanden

Han skrev jo ikke ligefrem et direkte link til et sted man kunne downloade
spillet vel?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Santa Xcaze

Dato : 14-04-02 18:33

SNIP
> Han skrev jo ikke ligefrem et direkte link til et sted man kunne downloade
> spillet vel?

Nope, men husk dopedog, at her i gruppen er man skyldig til andet er bevidst
;) Samt at når alle de hellige med glorien er ude på korstog skal man passe
på ! Hi hi!

Fra : Devast8or

Dato : 14-04-02 19:01

Inden i nu kommer for godt i gang med at bide hovederne af hinanden :), er
der så ikke en af jer der vil være venlig at svare på spørgsmålet i min
oprindelige post: Er der en demo af Jedi Knight II?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Santa Xcaze <hihi@hihi.dk> wrote in message

(snip religionskrig)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 14-04-02 19:17

SNIP

HE HE ;)

http://www.jediknightii.net/downloads.shtml

Der er en del filmklip ;) ... Ehm ellers icq#11511512 ... Så kan jeg da lige
hente det til dig på edonkey, eller du kan selv gøre det
www.sharereactor.com ... Og så prøve det engang!

Fra : sakket

Dato : 14-04-02 18:55

> [...]
>
> Hvis dette er tilfældet, så find en anden gruppe. Denne gruppe
> er forbeholdt tilnærmelsesvist lovlydige personer.

Jeg tænkte nok det ville komme

Men læs igen : "...til at prøve spil af.....". Og skrevet til én der søger
en måde at teste et spil på inden han bruger mange penge på det!? Get it ?

Fra : Frost

Dato : 14-04-02 19:58

"sakket" <sakket@REMOVETHISusenet.com> wrote in message
> [...]
> en måde at teste et spil på inden han bruger mange penge på det!? Get it

Æhh, det bliver det da ikke mindre ulovligt af....

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-04-02 23:14

On Sun, 14 Apr 2002 19:55:08 +0200,
sakket <sakket@REMOVETHISusenet.com> wrote:
> Men læs igen : "...til at prøve spil af.....". Og skrevet til én der søger
> en måde at teste et spil på inden han bruger mange penge på det!? Get it ?

Så det du her skriver er, at piratkopiering er lovligt, såfremt
der stadig er en teoretisk mulighed for at man måske, såfremt solen
en dag står op i vest, vil gå ned i butikken og købe det ?

Du har vist ikke helt fattet loven.

Du må heller ikke køre 100 km/t inde i byen for at finde ud af
om det er noget du kan.

Fra : sakket

Dato : 14-04-02 23:27

> [...]
>
> Du har vist ikke helt fattet loven.
>
> Du må heller ikke køre 100 km/t inde i byen for at finde ud af

Nej. Og du må ikke gå over for rødt i et lyskryds, og du må heller ikke
cykle uden cykellygter. Æv bæv.

Men svaret var til éen der søgte at finde ud af om han ville bruge de penge
på spillet eller ej, og da der ikke ER en demo, så kan svaret måske ligefrem
være anvendeligt. Måske.