Hjælp i Jedi Knight 2
Fra : Per Fogtmann

Dato : 14-04-02 13:18

Hej NG

Jeg er kommet til et sted, hvor der er en slags togstation med en blå skine,
hvor i der er strøm. Er der nogen der ved hvordan jeg kommer vidrer.? Jeg
tror selv jeg har været over det hele. Jeg har også prøvet at hoppe på en
transportvogn, men jeg bliver ristet inden i det der bur?????

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-04-02 13:45

"Per Fogtmann" <fogtmann@paraids.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror selv jeg har været over det hele. Jeg har også prøvet at hoppe på en
> transportvogn, men jeg bliver ristet inden i det der bur?????

He he......den gåde er lidt ond, synes jeg.

Inde i det rum, hvor transportvognen kommer ind......og man bliver ristet,
hvis man står derinde......der skal du hoppe op på døren, som vognen kommer
ind af !

Når du står oppe på døren, så kan den ikke lukke, og du bliver ikke ristet.

Når vognen kører tilbage igen, så skal du hoppe op på den, og køre et lille
stykke med den, hvorefter du vil se et sted, hvor du skal hoppe af.......det
er inde i en minegang.

Håber det hjalp dig.

Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-04-02 13:50

> [...]
> tror selv jeg har været over det hele. Jeg har også prøvet at hoppe på en
> transportvogn, men jeg bliver ristet inden i det der bur?????

Hæhæh se der sad jeg også fast i lang tid :)
Du skal udenfor (oppe omkring hvor du bliver stegt). Så skal du kikke ned. I
ny og næ kommer der et langt metal rør ud. Dette hopper du ned på. Når
metalrøret bliver suget ind igen sørger du for at følge med og lad dig falde
ned på en lille afsats. Derefter kravler du igennem metalrøret, indtil du
kommer til et sted nedenfor det rum hvor du blev ristet. Der bruger du
(helst) granater til at smadre varme anlægget. Men pas på for en gang
imellem kommer der et varme boost som kan slå dig ihjel. Så kan du komme op
på din vogn og komme videre i spillet :)
Det er først noget senere at du skal tilbage til togvognen og videre derfra.

Mvh Thomas