Link..
Fra : Broxgaard

Dato : 14-04-02 12:47

Hej

hvis der er nogle at jer der kunne tænkte jer at får jer´s link på min side
kan du bare klik ind på siden og klik under kontakt os og skrive dit link
via. den vej.

//Broxgaard

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-04-02 13:30

Hvor er din side? En URL eller en link ville gøre det nemmere at finde
den.
mvh Camilla

Fra : Broxgaard

Dato : 14-04-02 15:05

Glemt linke...

her er det
www.anti-bums.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-04-02 17:34

Hej Broxgaard

Har været inde og lure på Labans fine side - og jeg er lidt ked at sige det,
men Laban er altså ikke en Colourpoint... Som du selv skriver under
beskrivelsen af Colourpoints, så er de jo netop kendetegnet ved bl.a. at
have blå øjne, lyse kroppe (uden pletter eller andet) samt farvemarkeringer
på ører (og ansigtet - kaldet en maske), på hale og ben - og det er Laban
ikke... I kan tydeligt se forskellen mellem Laban og den "rigtige"
Colourpoint I har et billede af på siden.
Det gør ham naturligvis ikke nogen mindre "fin" kat end ellers - men jeg
synes ikke I skal tro, at han er noget, som han ikke er. Desuden synes jeg
faktisk han mere ligner en Norsk Skovkatte-blanding - og det er jo heller
ikke så tosset *ss*.

Mvh. Camilla

Fra : Broxgaard

Dato : 14-04-02 20:03

dem vi fik ham af sagde at han var en colourpoint

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-04-02 23:23

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev...
> dem vi fik ham af sagde at han var en colourpoint

Ja, det er jo lidt svært at sige hvorfor de troede det - men ihvertfald har
de taget fejl...
Se evt. her http://hjem.get2net.dk/mosters/billedgalleri.htm - der er en
bunke billeder af forskellige Colourpoints (+ 2 skovkatte og en enkelt helt
sort perser) - og helt ærligt, jeg synes faktisk at Laban er meget
kønnere...! (undskyld - det var ikke pænt sagt om Colourpoint'sene - og det
er heller ikke de mest super-gode billeder, men jeg er altså ikke sååå glad
for Perserens udseende

Mvh. Camilla

Fra : Broxgaard

Dato : 16-04-02 18:15

det skulle være en blandig af Colourpoint og norsk skovkat.