vælg web server.?
Fra : Anders L. Petersen

Dato : 14-04-02 12:20

Kunne godt tænke mig en sted at havde hostet min side gratis, med
php selvfølgelig. Og de skal være reklame frie.
Tidligere har jeg brugt loopback.dk -men de er lukket
Jeg har også brugt friserverplads.dk men de er ret ustablie.

Så nu står jeg sådan set unden host.

Anders L. Petersen.
www.theseuz.tk & www.theseuz.dk

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Janus Høi

Dato : 14-04-02 12:36

"Anders L. Petersen" <apetersen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne godt tænke mig en sted at havde hostet min side gratis, med
> php selvfølgelig. Og de skal være reklame frie.

http://mycgi.com men den er desværre uden MySQL.

Men den er ret stabil.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Anders L. Petersen

Dato : 14-04-02 13:34

Jeg syntes ikke at kunne få øje på den mulighed på http://mycgi.com
;=) -det ligner at domænet er til salg.

Anders L. Petersen

www.theseuz.dk

Fra : Janus Høi

Dato : 14-04-02 13:54

> Jeg syntes ikke at kunne få øje på den mulighed på http://mycgi.com
> ;=) -det ligner at domænet er til salg.

Undskyld, min fejl.

Den hedder http://mycgiserver.com
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-04-02 12:48

Anders L. Petersen <apetersen@wanadoo.dk> wrote in

> [...]
> Tidligere har jeg brugt loopback.dk -men de er lukket
> Jeg har også brugt friserverplads.dk men de er ret ustablie.

Hvis du kan overleve 5kr per måned så har cliche.dk / kliche.dk et
tilbud hvor du både får asp/php/mysql/20MB plads på serveren/fri
trafik, 10pop3 konti samt telefonsupport.

Det er godt nok ikke gratis, men det er da ret tæt på at være det

Jeg har det ikke selv, men min nabo har 4 domæner hos dem og er fint
tilfreds med både oppetider og hastigheder samt support.

mvh
Flemming

Fra : Anders L. Petersen

Dato : 14-04-02 13:37

Flemming Joensson wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]

> Jeg har det ikke selv, men min nabo har 4 domæner hos dem og er fint
> tilfreds med både oppetider og hastigheder samt support.

Det var godt nok billigt!
Tak!
-De bliver min nye host.

Anders L. Petersen.

www.theseuz.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-04-02 20:48

> Det var godt nok billigt!
> Tak!
> -De bliver min nye host.

Jeg fik vidst sagt at der både var PHP og ASP på serveren. Det er der
ikke, man kan vælge enten den ene eller den anden teknologi. Men jeg
synes dog også stadig at det er billigt.

Flemming

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-04-02 22:29

On Sun, 14 Apr 2002 11:20:28 +0000 (UTC), Anders L. Petersen
<apetersen@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>Tidligere har jeg brugt loopback.dk -men de er lukket
>Jeg har også brugt friserverplads.dk men de er ret ustablie.

http://www.bitmand.dk/

Du skal vist selv skrive til ham, men serveren står efter sigende på en
2megabit (serverpark) og der er mysql og php har jeg ladet mig fortælle.

Mvh. / Regards Stefan Bruhn
--
<?$email = unserialize("a:15:{i:0;i:115;i:1;i:116;i:2;i:101;i:3;i:102
;i:4;i:97;i:5;i:110;i:6;i:64;i:7;i:98;i:8;i:114;i:9;i:117;i:10;i:104