t65 problem
Fra : Peter Hansen

Dato : 14-04-02 11:42

I går da jeg var i byen ville jeg ringe efter en taxa og da jeg skrev
nummeret og trykkede yes, så blev der ved med at stå kalder op og så kører
der en streg i den nederste linje hele tiden!

Den bliver ved med det endnu, hvad skal jeg gøre man kan ikke trykke på
noget, skal jeg tage den med ud til forhandleren?

Er der nogen der har haft samme problem?

Fra : Martin Heller

Dato : 14-04-02 21:49

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den bliver ved med det endnu, hvad skal jeg gøre man kan ikke trykke på
> noget, skal jeg tage den med ud til forhandleren?
>
> Er der nogen der har haft samme problem?

Min går også kold engang imellem, men hvis jeg holder no knappen nede
i et stykke tid slukker telefonen og er er ikke nogen problemer når jeg
tænder den igen.