MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke deaktivere Proxyinstillingerne
Fra : Finny

Dato : 14-04-02 11:21

Hej alle

Jeg har problemer med at deaktivere proxyindstillingerne i win ME og 98 ( 2
forskellige maskiner ). Følgende bliver ved med at dukke op i egenskaber for
Internettet:
I forbindelser/Lan indstillinger bliver der ved med at komme et flueben i "
"Automatisk registrering af indstillinger" og ligeledes et flueben i "Bru en
proxyserver til Lan....... Under avanceret står der altid "127.0.0.1 port
6711 "

Når jeg bruger MS Frontpage kan jeg ikke uploade med disse indstillinger.
Under punktet " Undtagelser " er der mulighed for at skrive hvilke adresser
der ikke skal bruge Proxy,´men nå jeg skriver en adresse her virker min
upload så længe jeg ikke trykker OK i dialogboksen "Egenskaber for
Internettet"

Jeg kører med dynamisk IP tildelt af min router. Alt virker som det skal med
min maskine der kører XP

På forhånd tak

/Finny