MS Windows
briani 27239
map.temp i win hvad ligger der?
Fra : E.G.C.

Dato : 14-04-02 11:12

I WinMe under Windows ligger mappen Temp, der er 11 undermapper der hedder ISTMP0.DIR og så er det op til nr.9 og så er der flere
undermapper også en mappe der hedder "HP fotosmart" som må være fra mit digital camera. også en der hedder XS ScanResult. Er det
midlertidige filer altsammen? Kan jeg slette indholdet af mappen "TEMP" og alle de undermapper?

Mvh.

Ester C.

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 11:47

E.G.C. skrev:

> [...]
> mit digital camera. også en der hedder XS ScanResult. Er det
> midlertidige filer altsammen? Kan jeg slette indholdet af mappen

Prøv at kigge få timer tilbage i gruppen.
Om mappen hedder Temp i WinXP eller WinME gør ikke den store forskel.
Indholdet kan slettes alligevel.

Madsen.

Fra : E.G.C.

Dato : 15-04-02 10:32

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:a9bu1t.3j4.3@madsen.tdcadsl.dk...
> E.G.C. skrev:
> Om mappen hedder Temp i WinXP eller WinME gør ikke den store forskel.
> [...]
Tak!
Var ikke klar over om de var ens på det punkt.

Mvh,

E.C: