angreb på min pc
Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 14-04-02 11:04

Jeg benytter norton firewall, og har normalt 1-2 forsøg på angreb hver 14
dag.

Her i weekenden har jeg oplevet en utrolig stigning. Alene idag har der
været 14 forsøg på at komme ind på forskellige porte med "subseven".

Det mystiske er dog, at der er tale om mange forskellige IP udbydere. En
enkelt har dog forsøgt 3 gange.

Det er ikke noget som jeg er specielt bange for, eller for den sag vil gøre
noget særligt ved.
Det er alene mængde af forsøg på angreb/portscanninger som undrer mig.

Er der nogen som har oplevet noget tilsvarende

mvh.

Stig

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 12:25

Stig Borgstrøm skrev:

> [...]
>
> Her i weekenden har jeg oplevet en utrolig stigning. Alene idag har
> der været 14 forsøg på at komme ind på forskellige porte med

Jeg har også observeret en stor stigning i disse angreb igennem de
sidste par dage.

Madsen.

Fra : SpookiePower

Dato : 14-04-02 14:12

"Stig Borgstrøm" <stigb@post1.tele.dk> wrote in message

<SNIP>

> Her i weekenden har jeg oplevet en utrolig stigning. Alene idag har der
> været 14 forsøg på at komme ind på forskellige porte med "subseven".
> mvh.
>
> Stig

Hvilke porte bruger subseven ??

Fra : Christian E. Lysel