MS Windows
briani 27239
Problemer med installering af programmer u~
Fra : Søren Lund

Dato : 14-04-02 10:01

Hej

Jeg har problemer med at installere visse programmer under windows 2000. Jeg
kan f.eks ikke installere Adobe Acrobat 5.05 og Adapec Easy CD Creator 4.
Når jeg dobbeltklikker på installationsfilen går der kortvarigt noget i
gang, men jeg kommer slet ikke derhen hvor man normalt siger ok til nogle
spørgsmål.

Nogen gode forslag til hvd der kan være galt ?

Søren

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 11:55

Søren Lund skrev:

> [...]
> CD Creator 4. Når jeg dobbeltklikker på installationsfilen går der
> kortvarigt noget i gang, men jeg kommer slet ikke derhen hvor man

Adobe Acrobat 5.05 er ikke en fuld version. Du skal installere 5.0 først
og derefter installere 5.05 opdateringen.
Easy Cd Creator er noget skrammel på Win2000 og specielt version 4. Du
får ikke andet end problemer. Mit råd er at købe version 5 i stedet.

Madsen.

Fra : Søren Lund

Dato : 14-04-02 13:26

> [...]
> Easy Cd Creator er noget skrammel på Win2000 og specielt version 4. Du
> får ikke andet end problemer. Mit råd er at købe version 5 i stedet.

Det er en fuld version af Acrobat Reader 5.05 Engelsk. Har downloadet den
flere gange. Jeg har flere programmer som jeg slet ikke kan komme til at
installere.Jeg bliver ikke guidet gennem installerinsprocessen

Søren

Fra : 2mas Jensen

Dato : 18-04-02 11:02

Sun, 14 Apr 2002 14:26:17 +0200, skrev "Søren Lund" <srl@get2net.dk>
noget i retning af:

>Det er en fuld version af Acrobat Reader 5.05 Engelsk. Har downloadet den
>flere gange. Jeg har flere programmer som jeg slet ikke kan komme til at
>installere.Jeg bliver ikke guidet gennem installerinsprocessen

Jeg har nøjagtig det samme problem under XP.....nogle setup.exe-filer
virker fint andre opfører sig fuldstændigt som du beskriver.
Som regel kommer der en fejlmeddelse omkring Rundll32.exe .....får du
også den ?
--
2mas Jensen

- Ansigtet betyder intet, men jeg glemmer aldrig et par gode bryster. -

Fra : Lene

Dato : 19-04-02 08:04

"2mas Jensen" <t2j@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker fint andre opfører sig fuldstændigt som du beskriver.
> Som regel kommer der en fejlmeddelse omkring Rundll32.exe .....får du

Hej
Jeg har det samme problem under win2000. Men kun på den ene maskine. På den
anden maskine ligger der også win2000 og der har jeg lige installeret den
danske version uden problemer så nu vil jeg lige prøve om den også virker på
prob. maskinen.
Lene

Fra : Lene

Dato : 19-04-02 08:07

"Lene" <cadtech@cadtech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danske version uden problemer så nu vil jeg lige prøve om den også virker

Nix, desværre. ´Har lige prøver men der virker det bare ikke.