Yaki-da / Ace of Bace Hjælp!
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 14-04-02 09:57

Hejsa!

Jeg har lige brug for et hurtigt svar... omkring de to svenske grupper:

Hvad hedder personerne i Ace og Bace?!?!

Hvad hedder personerne i Yaki-da???

På forhånd tak
mette

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : SteenStilling

Dato : 14-04-02 10:05

"Mette Frederiksen" skrev d. 14-04-02 09:57 dette indlæg :
> [...]
> ^~^
> http://www.valo.dk
> Obs: Hjemmeside ejer! Har du besøgt denne side???

Ace of Base....Jenny, Linn, Buddha og Joker

Yaki-Da er Marie og Linda

Yaki-Da er et projekt opstartet af Buddha og Joker fra Ace of Base

go' week-end

Stilling

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 14-04-02 10:23

Takker mange gange!!!

Det var lige hvad jeg havde brug for! *S*

Det kan godt passe at Yaki-da har indspillet den der hedder show me love som
nu er genindspillet af Ace og Bace ikke?!?!

Mette

Fra : Nick Christensen

Dato : 14-04-02 17:23

> Det kan godt passe at Yaki-da har indspillet den der hedder show me
> love som nu er genindspillet af Ace og Bace ikke?!?!

Korrekt.

Fra : Familien Rohde

Dato : 14-04-02 10:16

Ace Of Base: se
http://www.geocities.com/Hollywood/Boulevard/1108/biogra.html eller
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Arena/2512/frames.html

Yaki Da er umilige aft finde noget brugbart på, andet end deres discografi
samt at Jonas producerede deres første numre.

Med venlig hilsen Søren

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 14-04-02 10:38

> Yaki Da er umilige aft finde noget brugbart på, andet end deres discografi
> samt at Jonas producerede deres første numre.

Jepper!!! det fandt jeg nemlig også ud af! *G*

Mette