Vedr. Gaula - Norge
Fra : Michael G. Weiss

Dato : 14-04-02 09:38

Jeg skulle gerne på laksefiskeri i Norge næste år. Skulle der være nogen der
har oplysninger, evt. internet adresser omkring Gaula.

Mhv.

Michael

Fra : Mich@el

Dato : 14-04-02 10:53

Hej Michael

"Michael G. Weiss" wrote:

> Jeg skulle gerne på laksefiskeri i Norge næste år. Skulle der være nogen der
> har oplysninger, evt. internet adresser omkring Gaula.

Har du Evt. overvejet at bruge en søgemaskine ???????

Det tog mig ca. 30 sek. at finde dette link.
http://www.geocities.com/gaulano/

Mvh.

Michael

Fra : Tom Kristensen