Counter
Fra : Ole Olsen

Dato : 14-04-02 02:00

Hvad er HTML koderne på sådn en fætter??

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 02:36

Sun, 14 Apr 2002 03:00:01 +0200, skrev "Ole Olsen"
<olesan@stofanet.dk>:

>Hvad er HTML koderne på sådn en fætter?

Du kan ikke blot skrive noget htmlkode og få en tæller, der
virker.

Det kræver noget serverside.

Du kan bruge FPs egen, hvis dit webhotel har FP extensions ellers
skal du bruge en tjeneste, f.eks. chart.dk eller andre, det er
blot at bruge en søgemaskine og søge på tællere eller counters.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-04-02 15:01

> [...]
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Hvis jeg nu vil lave mig en hjemmeside, og have den til at være på min egen
maskine, skal der så installeres noget bestemt for at få en tæller til at
virke som er lavet i Frontpage ?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 15:37

Sun, 14 Apr 2002 16:01:28 +0200, skrev "Kim Larsen"
<mythos@tdcadsl.dk>:

>Hvis jeg nu vil lave mig en hjemmeside, og have den til at være på min egen
>maskine, skal der så installeres noget bestemt for at få en tæller til at
>virke som er lavet i Frontpage ?

Du skal installere FP Extensions, der kan hentes hos MS.

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-04-02 18:11

Tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Per

Dato : 14-04-02 09:31

Du kan nemt få en tæller hos www.zip.dk

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 13:27

Sun, 14 Apr 2002 08:31:29 +0000 (UTC), skrev Per
<pha@themail.com>:

> Du kan nemt få en tæller hos www.zip.dk

Der er bare lukket for tilmeldinger pt. - kvalt i sin egen
succes.

Fra : mig

Dato : 18-01-03 15:59

Ole Olsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hvad er HTML koderne på sådn en fætter??

> [...]

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne