Endnu en nødstedt :-)
Fra : Mørch

Dato : 14-04-02 01:34

Jeg så forleden en video fra Mtv med en del ældre mennesker der fyrede den
af på en scene. Specielt to herrer der stod i front. Nummeret kan jeg ikke
huske hvad hedder, men mener at det måske kan være noget med The
Avalanches??? Nummeret er en slags rap, mix ja og den dur......

Takker på forhånd

_Moerch

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 14-04-02 02:00

> [...]
> huske hvad hedder, men mener at det måske kan være noget med The
> Avalanches??? Nummeret er en slags rap, mix ja og den dur......

Det lyder meget som Frontier Psychiatrist med The Avalanches.
En totalt fed video og sang :)

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Mørch

Dato : 14-04-02 10:25

Jamen det var jo den. Takker mange gange

........That boy needs therapy

_Moerch

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 14-04-02 14:47

Nøj jeg var ikke klar over at den var udgivet som single. Den video vil jeg
gerne se!!
Kanon nummer