MS Windows
briani 27239
Fejl ved kopiering mellem 2HD'er.
Fra : DeBoss

Dato : 14-04-02 00:26

Hej..
Jeg har fået ny HD, og skal derfor omlægge hirakiet på drevene...

Jeg har en IBM HD på 45Gb der aldrig har bøvlet, men det gør den pludselig..
når jeg vil kopiere nogle store filer, siger den fejl ved kopiering, og
noget om en I/O-fejl.. Nogle filer kunne den, og det ER filafhængigt..
Jeg har nu "kun" 17 filer tilbage der ikke kan.. og fejlen kommer hver
gang.. På nogle filer med det samme og andre filer et sted under
kopieringen.. det er ALTID samme sted på de enkelte filer..

Jeg har flyttet drevets placering på bussen.. og kørt i både Win98 og 2000..
UDMA 2 og 4.. intet hjælper..

Jeg er lige nu ved at lave en checkdisk, men jeg synes det ville være
underligt at det lige skulle ske nu mens jeg satte ny HD i maskinen, så den
tvivler jeg på.. og så på så mange ting.. det er jo ikke kun en enkelt
sector så ?!?!

Det er meget vigtigt for mig at jeg kan få det til at virke, da jeg også har
samme fejl på et katalog der hedder My webs !!! Hvis det er forklaring
nok.. deri har jeg 6-7 HP'er :o/.. Og ikke alt er på nettet.. såååee....

Håber på nogle svar hurtigt *SSS*

Mvh Dennis

Fra : DeBoss

Dato : 14-04-02 10:44

Hej igen..

Efter den Diskcheck gik det iorden... næsten..

Selvfølgelig har den bare slettet mine webs... Nu har jeg så tilgengæld en
mappe "found.000", men hvad gør jeg får at gendanne de filer deri ???

PFT Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-04-02 13:09

Kik efter om det er tekst. Hvis ikke kan du ikke bruge dem til noget.

Fra : DeBoss

Dato : 14-04-02 14:28

Og hvad så hvis det er tekst.. nogle af dem er.. andre er ikke...
hvordan gendanner jeg dem så til de oprindeliger filer ??

Mvh Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-04-02 21:21

Omdøb dem.