Hub EH-500
Fra : Peder Hansen

Dato : 13-04-02 19:54

Hej - jeg har en Hub EH-500 fra Planet
Tænker jeg vil bruge den med TDC Bredbånd med modem
Der er på denne hub ingangen eller hvad det er noget der hedder DaisyChain
or STP4 så er der ellers STP3 2 og 1
Kan jeg fra mit ADSL modem => netkabel ind i Daisy Chain=>netkabel fra STP1
til PC1 og netkabel fra STP2 til PC2
Burde det så ikke kunne køre ADSL på begge pc ér ? Er ikke rigtigt klar over
hvad Daisy Chain betyder på denne hub?
Nogle forslag?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Peder Hansen

This email was scanned by Norton Antivirus !

Fra : Cubus

Dato : 14-04-02 08:45

> [...]
STP1
> til PC1 og netkabel fra STP2 til PC2
> Burde det så ikke kunne køre ADSL på begge pc ér ? Er ikke rigtigt klar

Træk blot kablerne som du har skitseret og bruge lige-igennem kabler. Lyder
til at
hubben er bygget til skærmede kabler men virker sikkert også med alm.
uskærmet
twisted pair.

STP = shielded twisted pair
Daisy Chain = uplink