Nedtagning af ISDN ???
Fra : Nickolej

Dato : 02-02-01 10:39

Hej,

Da jeg får ADSL har jeg tænkt mig at opsige mit isdn, men det er lavet sådan
at alle analog telefoner i huset virker, dvs. at lige under min isdn boks
har jeg et almindelig telefon stik som mit isdn modem føder med et A/B
signal for at alle stik i huset virker, men da jeg ringet ind til fucking
Teledk for at få nedtaget mit isdn ville det koste mig 450 kr. for
konverteringen og 700 kr. for et tekniker besøg, for at gøre så alle
telefoner i huset igen ville virke med admindelig PSTN, er der ikke en måde
at spare de 700 kr. på ved f.eks selv at flette ledningerne tilbage igen,,
hvis der er, hvordan gør man så ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-01 11:55

Fri, 2 Feb 2001 10:38:36 +0100, skrev "Nickolej" <burrild@yahoo.com>:

>men da jeg ringet ind til fucking
>Teledk for at få nedtaget mit isdn ville det koste mig 450 kr. for
>konverteringen og 700 kr. for et tekniker besøg

Ja, det er da irriterende, at firmaer vil have penge for deres
arbejde.

Men hvor kommer fucking ind i denne sammenhæng?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : John K

Dato : 02-02-01 15:46

> Ja, det er da irriterende, at firmaer vil have penge for deres
> arbejde.
>
> Men hvor kommer fucking ind i denne sammenhæng?

Ja, og hvem er så mest fucking. Den der kalder et firma for fucking, eller
den der kommer med en fucking ligegyldig kommentar :)

Mvh

John K

Fra : Hauge

Dato : 02-02-01 15:54

Hejsa

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> wrote in message
> Ja, og hvem er så mest fucking. Den der kalder et firma for fucking, eller
> den der kommer med en fucking ligegyldig kommentar :)

Ja nu du selv siger det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-01 04:03

Fri, 2 Feb 2001 15:45:36 +0100, skrev "John K"
<sydfynsfm@hotmail.com>:

>Ja, og hvem er så mest fucking. Den der kalder et firma for fucking, eller
>den der kommer med en fucking ligegyldig kommentar :)

Nej, for det er irriterende at læse sådanne udtryk om firmaer, og så
er det underordnet om det er TeleDanmark eller andre.

Et sådant indlæg virker ikke særlig seriøst.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : John K

Dato : 03-02-01 15:53

> Nej, for det er irriterende at læse sådanne udtryk om firmaer, og så
> er det underordnet om det er TeleDanmark eller andre.
>
> Et sådant indlæg virker ikke særlig seriøst.

Jeg er absolut heller ikke tilhænger af at bruge ord som fuck, lort osv. om
firmaer m.m..

På den anden side mener jeg at ligegyldige kommentarer i den forbindelse til
tider er lige så irreterende.

Mvh

John K

Fra : Hauge

Dato : 03-02-01 16:08

Hejsa

> På den anden side mener jeg at ligegyldige kommentarer i den forbindelse
til
> tider er lige så irreterende.

Det kunne jo lære folk at skrive pænt, så kommer disse ligegyldige
kommentarer heller ikke..

Mvh Hauge

Fra : John K

Dato : 03-02-01 19:29

> til
>
> Det kunne jo lære folk at skrive pænt, så kommer disse ligegyldige
> kommentarer heller ikke..

Det kan man jo håbe. Desværre kommer mange af disse personer kun med det ene
indlæg i gruppen.
Men det kan selvfølgelig være med til at fjerne unødigt støj.

Mvh

John K

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-02-01 16:07

> jeg ringet ind til fucking
> Teledk for at få nedtaget mit isdn
> selv at flette ledningerne tilbage igen,,
> hvis der er, hvordan gør man så ??

Tal pænt hvis du vil have hjælp...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-01 10:53

Hej

"Nickolej" <burrild@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej,

Nu har jeg ikke selv kigget på mobilix´s adsl side, da den blev lukket ned
igen.,.

Men de har adsl tilbud, med telefoni,,, så man kan få adsl for 495 kr.
512/128 kbit inkl. ISDN abonnement.

Så det var måske en ide´ at beholde isdn´en

Du skal så have abonnementet hos mobilix..