Flytning af håndfri installation
Fra : JJ

Dato : 13-04-02 18:06

Hejsa,

Har lige bestilt ny bil, men vil gerne flytte mit (møgdyre) håndfrie sæt til
min Nokiabamse (6210) over i en anden bil.

Min nuv. bil er en Peugeot 206 (fandens dejlig bil, by the way), som jeg nu
skifter ud med en Citroen Xsara stationcar.

Spørgsmålet er: Har I nogle gode råd om hvordan man bærer sig ad med at
flytte sådan noget kram, og er der nogle steder på Nettet hvor man kan finde
vejledninger?

Jeppe

Fra : Joe

Dato : 14-04-02 09:01

Nokia og franske biler!!!
Er det ulejligheden værd??

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 14-04-02 09:17

"Joe" <sendmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nokia og franske biler!!!
> Er det ulejligheden værd??

Nu er det vel et lidt underligt svar, men kan du ikke læse på dette engang:

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : JJ

Dato : 14-04-02 22:14

> Nokia og franske biler!!!
> Er det ulejligheden værd??

Dygtig dreng. Ny på Internet? Spade.

Jeppe

Fra : Bill

Dato : 16-04-02 16:17

> Dygtig dreng. Ny på Internet? Spade.
>
> Jeppe

Dejligt med folk der har en god sans for humor og som ikke er for
fintfølende og navlebeskuende!!

For øvrigt:
Tillykke med kørekortet, efter 300 timer må du i sandhed kunne kalde dig
selv Elitebilist!

Jeg har måttet ændre mit negative syn på Citroen.
Jeg er fuld af beundring over deres effektive tyveri sikring. Det bliver
helt umulig at gøre bedre for andre bilmærker!

Hvordan har Citroen bragt sig selv helt i front?

Logo'et og Citroen navnet er blevet dobbelt så stort