Polyurathen (PUR)
Fra : MuLLE

Dato : 13-04-02 17:50

Hej NG...

I må meget undskylde, at jeg spøger her. Men har forsøgt i mange andre, men
har ikke fået svar.

Jeg søger et sted hvor jeg kan købe >> Polyurathen (PUR) <<
Jeg skal bruge det til et udendøres model projekt....
Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor jeg kan købe det.
Det skal ikke være PUR skum, men 2 komponent pur....

På forhånd mange tak

Morten.....

Fra : MuLLE

Dato : 13-04-02 18:05

For ikke at gå helt galt i byen.
Så kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvor højt tryk et pur rør på Ø10 x
Ø12 x 30 kan tåle før det begynder at flyde