søger hjælp
Fra : bare mig

Dato : 13-04-02 17:11

hejsa alle i kloge mennesker

Jeg håber at der en der kan hjælpe da jeg er ved at få grå hår i hovedet
jeg så en musik video og vil gerne vide hvem edr spiller og hvad sangen
hedder.

Den foregik på en trilerpark , sangeren stod i midten og der var en stor
hund der stod lænket og ville bide.
videon var sort hvid manden der sang var hvid med mørkt hår (lidt tynd i
toppen) det var en stille sang og mener at den kom i ca 1998

på forhånd tak for hjælpen

Fra : -Carina

Dato : 13-04-02 17:39

"bare mig" <mlt@jensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> videon var sort hvid manden der sang var hvid med mørkt hår (lidt tynd i
> toppen) det var en stille sang og mener at den kom i ca 1998

Der ringer en klokke...Men måske er jeg ved at blande to ting sammen.

Den ene jeg tænker på er en fyr der synger om en pige som han er forelsket
i, og hun bliver ved med at kontakte ham og vil have de skal være
sammen...Uden det bliver til noget. Noget med: Honey, how do you allways
seems to know just when to call. Og senere: We drink tequila and look for
seashells, now doesn't that sounds nice.

Og så tænker jeg på en anden, noget med en flod, og en fyr der vist nok
bliver anklaget for mordet på sin kæreste.

Damn, nu får jeg også grå hår i hovedet. *g*

Og måske er de to ovenstående faktisk den samme sang....

Ok, jeg er også på røven..nu er vi to der gerne vil have hjælp...

-Carina

Fra : Peter G.

Dato : 13-04-02 18:16

In article <3cb85f0a$0$12103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, -Carina
<carina@tdcspace.dk> wrote...

> Og så tænker jeg på en anden, noget med en flod, og en fyr der vist nok
> bliver anklaget for mordet på sin kæreste.

Richard Marx - Hazard ?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : -Carina

Dato : 13-04-02 19:19

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message
> In article <3cb85f0a$0$12103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, -Carina
> <carina@tdcspace.dk> wrote...

> Richard Marx - Hazard ?

I hvert fald Richard Marx - kan ikke huske om den hed Hazard.
Tak

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-04-02 21:14

"-Carina" <carina@tdcspace.dk> wrote in message news:3cb8769a$0$12055> > >
Og så tænker jeg på en anden, noget med en flod, og en fyr der vist nok

> I hvert fald Richard Marx - kan ikke huske om den hed Hazard.
> Tak

*gætter*

The riddle?

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 13-04-02 21:10

In article <wi0u8.21976$567.972364@news000.worldonline.dk>, nikolaj borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> [...]
> Og så tænker jeg på en anden, noget med en flod, og en fyr der vist nok

Nej da. Den sang med Richard Marx ER "Hazard" :)

Men det er ikke den sang, der passer til den beskrevne video. Carina VAR
ved at blande to ting sammen. Desuden er "The Riddle" med Nik Kershaw ;P

Fra : -Carina

Dato : 13-04-02 21:43

> [...]
>
> Men det er ikke den sang, der passer til den beskrevne video. Carina VAR
> ved at blande to ting sammen. Desuden er "The Riddle" med Nik Kershaw ;P

Ja, det var jeg vist. Jeg prøver at komme i tanke om den anden jeg tænker
på. Men er vist nødt til at hente Richard Marx. Hazard ned først

-Carina

Fra : Lars B.

Dato : 13-04-02 23:07

In article <3cb8982d$0$12010$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
carina@tdcspace.dk says...

> Ja, det var jeg vist. Jeg prøver at komme i tanke om den anden jeg tænker
> på. Men er vist nødt til at hente Richard Marx. Hazard ned først

hmmm... nu er jeg lidt forvirret... den sang du prøver at komme i tanke,
er det den med en flod og ham fyren der bliver ankalget for mord på sin
kæreste ???

Hvis det er, kunne det være Where The Wild Roses Grow med Kylie Minogue &
Nick Cave

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-04-02 21:43

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message
> Desuden er "The Riddle" med Nik Kershaw ;P

Aha, jeg beklager meget min manglende kendskab til pigers teen-age idoler i
sen-firserne.

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 14-04-02 09:05

In article <Tf3u8.29398$iY5.1073425@news010.worldonline.dk>, nikolaj borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> "Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message
>
> Aha, jeg beklager meget min manglende kendskab til pigers teen-age idoler i
> sen-firserne.

Hæ. Det var den anden single jeg købte.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-04-02 22:22

-Carina wrote:

> [...]
> seems to know just when to call. Og senere: We drink tequila and look for
> seashells, now doesn't that sounds nice.

Det er vist Josua Kadison - Jessie
Så vidt jeg husker er han ikke specielt tyndhåret.

/Robert

Fra : -Carina

Dato : 14-04-02 08:13

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

> Det er vist Josua Kadison - Jessie
> Så vidt jeg husker er han ikke specielt tyndhåret.
>

> /Robert

Ja, så er _mit_ mysterie løst. Den ene er 'Jessie' og den anden er 'Hazard'.

Det er Richard Marx - Hazard, som kunne være mit svar, på det spørgsmål der
starter hele tråden.

tak alle .o)

Carina

Fra : Peter G.

Dato : 14-04-02 08:55

In article <3cb92beb$0$78771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, -Carina
<carina@tdcspace.dk> wrote...

> [...]
>
> Det er Richard Marx - Hazard, som kunne være mit svar, på det spørgsmål der

Jeg tvivler nu på det er svaret. Han er svjh ikke tyndhåret i toppen og
den kom ud betydeligt tidligere end 1998.

(Var der ikke også noget med at der blev lavet 3 videoer til sangen, der
tilsammen dannede en historie og en forklaring på hvad der var sket med
Mary?
Google me this, google me that...
http://www.nctc.net/~hazard/marx/river.html )

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 13-04-02 21:20

> [...]
> videon var sort hvid manden der sang var hvid med mørkt hår (lidt tynd i
> toppen) det var en stille sang og mener at den kom i ca 1998

Øv jeg var sikker på at du mente Radiohead med street spirit!

Fra : bare mig

Dato : 14-04-02 17:27

HURRA det var Radio Head mange tak for hjælpen )