Netvare 3.12 og connections
Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 02-02-01 10:19

Hej

Jeg har en Novell NetWare 3.12 server med 5 brugere på.
Jeg har pt. 6 maskiner i netværket.

Mit problem er som følger:

Når der er 5 maskiner på, og en af de andre logger ud, kan maskine nr. 6
IKKE kommer på netværket !
Selv om vi lader vores server stå urørt natten over (dvs. 10 timer), kan
maskine nr. 6 stadigvæk ikke komme på netværket.

Starter vi så en RCONSOLE og kigger på connections, er der i dette tilfælde
4 maskine logged in, og én connection står som NOT LOGGED IN.

Indtil vi sletter denne NOT LOGGED IN, kommer der ikke flere maskiner på
netværket.

Et andet sted i vores virksomhed, har vi en anden server ((3.12)), hvor
dette ikke sker.
Her kan vi efter ganske kort tid logge maskine nr. 6 på.

Er der en eller anden ting man kan stille på sådan en server, for at ændre
noget "time-out" eller lignende.

Michael

Fra : JK

Dato : 02-02-01 11:21

"~*~ Mivi ~*~" <ccc37780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine nr. 6 stadigvæk ikke komme på netværket.
> Er der en eller anden ting man kan stille på sådan en server, for at ændre

har du kørt SYSCON for at checke om serveren har nogen form for
begrænsninger (i tiden + timeout) ?

/JK

Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 02-02-01 11:40

Nej, men det kan jeg da gøre .. .. ..

Michael

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-02-01 16:16

On Fri, 2 Feb 2001 10:19:13 +0100, "~*~ Mivi ~*~"
<ccc37780@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg har en Novell NetWare 3.12 server med 5 brugere på.

Prøv i dk.edb.netware.

-A