MS Windows
briani 27239
Pauseskærm
Fra : DavMar

Dato : 13-04-02 15:07

Hejsa
Kan man selv lave en pauseskærm med flere billeder som den skifter imellem,
til Win XP ???

VH Maria

Fra : [88xx]me

Dato : 13-04-02 15:14

"DavMar" <davmarFJERN_DETTE@mail.dk> skrev

> Hejsa
> Kan man selv lave en pauseskærm med flere billeder som den skifter
imellem,
> til Win XP ???

Åhh ja da. Put nogle billeder i billede mappen og vælg (tror jeg) dias show

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : DonE

Dato : 13-04-02 15:22

"DavMar" <davmarFJERN_DETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
Hej.
Højreklik på skrivebord. Vælg Pauseskærm. Vælg Diasshowet billeder.
Klik på indstillinger og derfra vælger du din mappe eller hele HD.
Håber det var det du var ude efter.
/DonE

Fra : DavMar

Dato : 13-04-02 18:18

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Højreklik på skrivebord. Vælg Pauseskærm. Vælg Diasshowet billeder.
> Klik på indstillinger og derfra vælger du din mappe eller hele HD.

Jeps det var det Tak for det ....
Lige et tillægs spørgsmål :
Kan jeg bruge et powerpoint diasshow som pauseskærm ???

Hilsen Maria

Fra : DonE

Dato : 14-04-02 13:23

Det ved jeg ikke, men hvorfor ikke!