MS Windows
briani 27239
instillingsmuligheder i Win2K
Fra : Kasper Madsen

Dato : 13-04-02 13:42

Hej NG
Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber der er nogle herinde der kan
besvare:

Er der ikke en indstilling i Win2k der gør at visning af filer i alle mappe
bliver f.eks. "oversigt" eller "detaljer i stedet for at man skal sidde og
ordne det ved hver enkelt mappe? Og kan man indstille det sådan at nogle
filtyper (f.eks .temp filer) automatisk er skjult?

Mvh Kasper Madsen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 13-04-02 14:42

On Sat, 13 Apr 2002 14:42:16 +0200, "Kasper Madsen" <Desmer@snaps.dk>
wrote:

> [...]
>bliver f.eks. "oversigt" eller "detaljer i stedet for at man skal sidde og

I Stifinder:

Vælg en mappe

Tilpas mappens indstillinger (vælg. f.eks. visning af Detaljer)

Klik på
Funktioner
Mappeindstillinger
Vis

Tilret efter behov

Klik på knappen Som aktuel mappe

Alle mapper vil nu blive vist på samme måde som den du valgte og
rettede til.

> Og kan man indstille det sådan at nogle
>filtyper (f.eks .temp filer) automatisk er skjult?

Nej - men ovenfor kan du vælge ikke at få vist filtype-navnene
(f.eks. .txt .exe osv) for kendte filtyper.
Kendte vil i denne sammenhæng sige, at filerne enten er eksekverbare,
eller at Win2K kender det program, som filtypen kan åbnes med.

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Kasper Madsen

Dato : 13-04-02 15:05

> Alle mapper vil nu blive vist på samme måde som den du valgte og
> rettede til.

Mange tak for hjælpen. Det var dælme rart at jeg ikke skulle sidde og gøre
det ved samtlige mapper!!

> [...]
> Kendte vil i denne sammenhæng sige, at filerne enten er eksekverbare,
> eller at Win2K kender det program, som filtypen kan åbnes med.

Det er jeg nu ikke interesseret i, det er meget få filer jeg ikke vil se
endelserne på, men tak alligevel!

Mvh Kasper Madsen