Ringetoner på Nokia 6210
Fra : Anders R

Dato : 02-02-01 09:16

Hej gruppe,

Jeg har lige købt en Nokia 6210 og har nu fået kalenderen til at
synkronisere med min lotus notes. Men jeg har et problem med alarmerne.

Hvordan indstiller jeg alarmer for reminders?

Den anvender automatisk stigende alarm og dette kan jeg vist ikke ændre i
profiler?

Anders

Fra : Flemming

Dato : 02-02-01 23:30

"Anders R" <AR@postman.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan indstiller jeg alarmer for reminders?
>
> Den anvender automatisk stigende alarm og dette kan jeg vist ikke ændre i

Hvordan har du fået "kontakt" mellem tlf. og lotus ?

Mvh. Flemming

Fra : Anders R

Dato : 05-02-01 19:41

> Hvordan har du fået "kontakt" mellem tlf. og lotus ?
>
> Mvh. Flemming

Hej Flemming,

Jeg installerede det medfølgende Nokia PC Sync.

Det arbejder sammen med den indbyggede infrarøde port.

Det er meget ustabilt, men virker efter et par forsøg !!

Har du et forslag til mit problemer med alarmtypen ved alarmer fra
kalanderen?

Anders