MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
problem med outlook newsreader
Fra : /:nomis:\\

Dato : 13-04-02 09:53

Hejsa

Jeg har et lidt mystik problem der irritere mig. Hver gang jeg forsøger at
svare på et nyhedsgruppeindlæg får jeg en fejl tilbage om at programmet ikke
kan sende. Løsningen er at ændre "Sv" i titlen til "Re" men det er så
irriterende at skulle gøre det hele tiden. Hvordan fikser jeg det?

/Jesper

Fra : Gevaldi

Dato : 13-04-02 09:50

"/:nomis:\" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:a98ra9$5r5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> kan sende. Løsningen er at ændre "Sv" i titlen til "Re" men det er så
> irriterende at skulle gøre det hele tiden. Hvordan fikser jeg det?

Det gør du ved at spørge i rette ng
hvor eksperterne sidder:

/Gevaldi

Fra : /:nomis:\\

Dato : 13-04-02 10:20

will do - sorry

/Jesper

Gevaldi <georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb7f141$0$84458$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 14:40

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør du ved at spørge i rette ng
> hvor eksperterne sidder:

Æh - nej. For han bruger nemlig Outlook og ikke Outlook Express - det er to
vidt forskellige programmer. Outlook er en del af Office-pakken.

Så et bedre bud ville nok være news:dk.edb.internet.software.mail+news.

arc@na

Fra : Gevaldi

Dato : 13-04-02 15:04

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse news:3cb834ee$0$54830$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Gevaldi" <georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Æh - nej. For han bruger nemlig Outlook og ikke Outlook Express - det er to
> vidt forskellige programmer. Outlook er en del af Office-pakken.

Nåe, gør han det, nej han bruger:
Microsoft Outlook Express 5.00
og det er derfor han mangler det patch som
retter sv til re.

/Gevaldi

Fra : Deaster

Dato : 13-04-02 16:37

> [...]
> vidt forskellige programmer. Outlook er en del af Office-pakken.
>
> Så et bedre bud ville nok være news:dk.edb.internet.software.mail+news.

Hmm, hvis du kan finde en Outlook Newsreader så er du godt nok meget dygtig.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : morten L

Dato : 13-04-02 12:49

på min side er der en lille fil der retter dette problem. ligger under Forum
bare søg på RE SV
www.kalkunen.dk

Mvh Morten