Mere saft til Soltek DRV5
Fra : IG

Dato : 12-04-02 22:46

I biosen kan jeg ikke komme over 1,85 V.......Hvordan omgår jeg denne
forhindring..??

IG

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-04-02 08:27

"IG" <send@ditsvarigruppen.dk> skrev i en meddelelse
> I biosen kan jeg ikke komme over 1,85 V.......Hvordan omgår jeg denne
> forhindring..??

**********

Nødig være næsvis, men man undersøger
markedet, hvis man vil overklokke, og vælger
det bedste til dêt brug ?

MVH

Fra : IG

Dato : 13-04-02 18:56

> Nødig være næsvis, men man undersøger
> markedet, hvis man vil overklokke, og vælger
> det bedste til dêt brug ?

Hvad med et ordentligt svar i stedet for det der..????

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-04-02 20:41

> Hvad med et ordentligt svar i stedet for det der..????

*************

Fordi man åbenbart ønsker at overclocke, og
inden man bare springer ud og køber det første det bedste
uden at vide hvad man har med at gøre,
så sætter man sig ind i sagerne, og vælger man til sidst et board,
og er seriøs overklokker, jamen så burde man
undersøge mulighederne inden køb, da netop
spændingsmulighederne er et must i den disciplin.

MVH

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 14-04-02 09:59

> I biosen kan jeg ikke komme over 1,85 V.......Hvordan omgår jeg denne
> forhindring..??

Prøv at spørge i dk.edb.hardware.overclocking.

mvh
Jeppe Seidelin Dam