MS Windows
briani 27239
Ikoner
Fra : DonE

Dato : 12-04-02 22:14

Hej NG
Hvordan fjerner jeg de linjer der er under mine ikoner på skrivebordet?
Jeg har fået fjernet de så genvejspile med TweakUI for Windows XP!
Men linjerne kan jeg ikke få væk!
( se evt. dk.binaer under emne Ikoner)

--
/DonE

Fra : Jens Petersen

Dato : 13-04-02 08:53

On Fri, 12 Apr 2002 23:13:37 +0200, "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>Hvordan fjerner jeg de linjer der er under mine ikoner på skrivebordet?
>Jeg har fået fjernet de så genvejspile med TweakUI for Windows XP!

Mappeindstillinger / Generelt / Understreg kun ikoner, når jeg peger
på dem.

--
Jens

It takes years to become an overnight success.

Fra : Michael Bach

Dato : 13-04-02 11:03

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Jens
>
> It takes years to become an overnight success.
Det kunne jeg også bruge,har irriteret mig længe. Tak for det fif

Mvh Michael Bach.

Fra : DonE

Dato : 13-04-02 12:10

Tak for det.